Przejdź do głównej zawartości

Tym razem... LBA!



Po raz drugi już mam zaszczyt brać udział w LBA. Poprzednio odpowiadałam na pytania od Agnieszki i G'Iro (pierwsze LBA). Tym razem zostałam wytypowana przez Kundelkę Wiki. Postanowiłam przyjąć tę nominację! Ciekawi odpowiedzi? Zapraszam do poczytania!






Poniżej zamieszczam pytania z odpowiedziami od Kundelki Wiki. Dziękujemy za nominację! 



1. Od kiedy prowadzisz bloga i ile masz wyświetleń?

Bloga prowadzę od końca lutego tamtego roku. Łączna liczba wyświetleń na chwilę obecną to ponad 16 tysięcy wejść. 

2.  Co zmotywowało Cię do założenia bloga? Może się kimś motywować? Jak tak to kim?
W sumie nie ma konkretnej rzeczy, która zmotywowała mnie do założenia bloga. Któregoś dnia zwyczajnie wstałam i pomyślałam, że chciałabym się podzielić z innymi moim wspólnym życiem z psem (wtedy był ze mną tylko Nitro). Tak też zrobiłam. Chciałam pokazać jakie problemy spotykamy na drodze, co robimy, gdzie chodzimy. 

3. Jakie jest twoje hobby?
To jest ciekawe pytanie, a odpowiedź jest bardzo prosta- moim hobby są moje psy. Uwielbiam z nimi pracować, uczyć je i patrzeć jak sobie radzą z napotkanymi trudnościami na swej drodze :-) 

4. Od kiedy interesujesz się zwierzętami?
Zwierzęta lubię od zawsze. Ich obecność sprawiała mi frajdę. Od małego są one częścią moje świata. Na poważnie jednak zaczęłam się nimi interesować od kiedy wzięłam Nitra. Piecho miał problemy, miał braki w socjalizacji, trzeba było temu jakoś zaradzić. Zaczęłam się wtedy zagłębiać w temat psich treningów, psiej behawiorystyki... i tak to się właśnie rozpoczęło 4 lata temu. 

5. Jakie masz zwierzaki? Opisz je.
Mieszkam z 3 zwierzakami. Każde jest od siebie różne w swój niepowtarzalny sposób ;-) 
Kropek- kot znaleziony w autobusie przez mojego brata. Jest już u nas ponad 12 lat. Chłopak jest rudy. Jego charakter również- co rude to wredne... Potrafi się wysikać w czyimś pokoju, ale nie bez powodu! Za każde mocniejsze przegonienie z jakiegoś miejsca obrywamy od niego dość śmierdzącą amunicją. Jeśli jednak na spokojnie da mu się do zrozumienia co wolno a co nie, to nie będzie problemu. Kot nauczył nas spokoju i cierpliwości :-) Rudy jest dodatkowo strasznym leniem. Bawi się od święta, je ile wlezie, śpi ponad miarę. Ot taki kot! 
Nitro- kundelek, mieszaniec ON i husky. Nieskończone pokłady energii, lubi wyrazić swoją opinię, czasem aż za mądry ;-) Dla osób, którym zaufał jest strasznym pieszczochem. Do jego ulubionych zajęć można zaliczyć bieganie, rozwiązywanie psich łamigłówek i wspinanie się połączone ze skakaniem. Pokonywanie toru przeszkód należy do ukochanych czynności!
Halina- amstaff w wieku 3 lat. Piłeczka i pływanie to jej życie. Nic innego mogłaby nie robić! Z chęcią uczy się nowych rzeczy. Jej skupienie na przewodniku jest godne podziwu. W domu nazywamy ją Koniem... jak biegnie to masz wrażenie, że pędzi stado koni ;-) 

6. Czym kierowałaś  się przy nadawaniu imienia twojemu zwierzakowi? 
Imię kota było wyborem całej rodziny. Nitro, pełne- Nitroprusydek sody, dostał tak na imię, ponieważ studiowałam chemię i chciałam powiązać ze sobą te dwie rzeczy. Halina dostała takie imię w Schronisku. Pierwszego dnia chciałam ją przemianować na Ferrę, ale rodzina jednogłośnie się sprzeciwiła ("Przecież Ona wygląda jak Halina!").

7. Jesteś zwolenniczką adopcji, czy kupna? Dlaczego?
Jak ktoś chce psa, to jest mi obojętne czy go kupi czy adoptuje. Ważne jest żeby wiedział z jakiego powodu chce go mieć. To skąd go weźmie już nie stanowi znaczenia jeśli kieruje się konkretnymi, swoimi, wytycznymi. Pieska do kochania może znaleźć w Schronisku, ale nie zawsze wyszuka tam psa do sportu. Nie każdy kundelek ma predyspozycje do uprawiania konkretnych konkurencji. Każdy wybiera według własnych potrzeb. 

8. Co sądzisz na temat spania z psem w łóżku? Uzasadnij swoją odpowiedz.
Nie jestem ani za ani przeciw. U mnie psy mogą wchodzić do łóżka, pozwalam im na to. Jednak kiedy idziemy spać to wiedzą, że mają zejść. Mogą na nie wejść ponownie dopiero kiedy zadzwoni budzik. U rodziców w łóżku mogą spać całą noc, u brata na łóżko mogą wejść tylko za jego pozwoleniem. Każdy u nas ustala swoją regułę, bo to jest jego łóżko. 
Z Nitrem początkowo spałam w nocy, jednak musiałam od tego odejść bo z dwoma czworonogami jest zwyczajnie niewygodnie. 

9. Ile masz lat?
Jedni mówią, że za mało... inni, że za dużo. Ja twierdzę, że w sam raz! 

10. W przyszłości chcesz mieszkać w mieście, czy na wsi? Dlaczego?
Obrzeża miasta. Marzy mi się domek na skraju lasu w odpowiednio bliskiej odległości od miasta. Tak żeby do centrum był dobry i szybki dojazd, a i żeby było bardzo blisko gdzie pójść z psami na długie spacery. W domu z ogrodem mogłabym sobie pozwolić na dodatkową sztukę czterech łap! 

11. Jakie są Twoje ulubione blogi? Napisz TOP 5
Z chęcią przedstawię swoje ulubione blogi. Jednak ograniczę się tylko do pierwszych trzech



Mam nadzieję, że odpowiedzi Wam się spodobały. Dziękujemy, jeszcze raz, raz za nominację! 
Nie udzielę dalszych nominacji, ponieważ nie chcę nikogo na siłę nominować. 

życzymy udanego dnia!
Ola&Nitro&Halina 

Komentarze

  1. Ja zawsze spałam z psem w łóżku, ale miałam dość sierści, co chwilę trzeba było zmieniać pościel. Właściwie raz wystarczyło mu wskazać legowisko i przestał w nocy wchodzić, w dzień ma położony koc :). Myślałam że będzie trudniej, bo śpiąc w łóżku zajmował dużo miejsca, tak się rozciągał :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Emet jest dużym psem, więc jestem pod wrażeniem, że ilość miejsca, która Ci została nie stanowiła problemu ;-) Emet mądry psiak, więc nie dziwi mnie, że tak szybko załapał :-)
      Sierść jest denerwująca, prawda. Na moim łóżku również jest kocyk.

      pzdr
      O&N&H

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pod Lupą: Kostki czy lizawka? A co wybierze Twój Pies?

Po długiej przerwie wracamy do Was z recenzją nie jednego, a wyjątkowo dwóch otrzymanych do przetestowania produktów!  Dzięki uprzejmości sklepu fera.pl tym razem pod lupę wzięliśmy lizawkę dla psa oraz kostki- smakołyki. Obydwa artykuły firmy Trixie. 

Jak bez psów?!

Jak R. powiedział, że powinniśmy spędzić weekend sami to się zdziwiłam. Większość czasu spędzamy sami, więc nie będzie różnicy. Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam... Sami oznaczało bez psów. "Ale jak to bez psów!?"

Pod Lupą: próbki karm Josera

 Tym razem pod lupę weszły próbki karmy Josera. Od sklepu  fera.pl  dostaliśmy do przetestowania cztery paczuszki dla psów: optiness, sensi plus, festival, balance.  Czy faktycznie karma Josera jest tak dobra jak ludzie piszą? Cóż, przekonajmy się! ;-)