Przejdź do głównej zawartości

Urodziny!

Urodziny psa są dniem pełnym radości. Pupila się rozpieszcza najmocniej jak tylko się da. Dosłownie, nosi się go na rękach! Przygotowuje się torty, kupuje zabawki, akcesoria, smakołyki. Najlepszy dzień w roku (nie licząc Bożego Narodzenia)! Do tego dochodzą jeszcze pewne przemyślenia...



Z góry przepraszam, ale będzie dziś na smutno. Co roku, w dniu urodzin Nitra, nachodzi mnie ta sama myśl. Ile jeszcze czasu ze mną spędzi? Wiem, że powinnam się cieszyć, dogadzać mu, nawet całować po łapach. Owszem robię to, ale ta Myśl gdzieś tam w głowie jest. Zastanawialiście się nad tym? Wyobrażaliście sobie jak będzie wyglądać Wasza wspólna przyszłość za dwa, cztery, sześć lat? Ja już widzę po Nitrze zmiany. Rok temu nawet sobie nie życzyłam, że mój piecho miał mniej energii, a tu raptem minęło zaledwie 12 miesięcy i mam stonowanego Dżentelmena. Najgorsze jest, że ten upływ czasu widać. Znajomi Nitruli wydorośleli, nie mogą ganiać tak długo za piłką jak kiedyś, część przestała w ogóle przychodzić do parku, bo nie ma już siły. 
Właśnie tego dnia wyjątkowo nie mogę się pogodzić z myślą, że Nitro się starzeje. Te trzy lata przeleciały zdecydowanie za szybko. Jak następne też tak szybko przelecą? 
Co roku, o tej porze, postanawiam sobie, że każdego dnia będę starała się psu dać tyle radości ile tylko jest możliwe. Od kiedy go wzięłam czas, który mi przepadł mogę zliczyć na palcach jednej ręki i oby tak zostało!

A teraz coś wesołego- pora na prezenty i chwalenie się. Nitro dostał tonę przysmaków, ciasteczek i kostek oczywiście. Do tego dwie zabawki, które podobno są (?)dentystyczne oraz, nasi faworyci: świńska noga i szelki. 
Nie wiem co takiego ta noga w sobie ma. 
Nitro w szelach.

Nitro w szelach dwa.
Nie pamiętam kiedy ostatnio miał na sobie jakiekolwiek szelki, ale jego mina po zdjęciu obroży na dworze była bezcenna. Myślał chyba, że oszalałam.

Po górze zjedzonych smakołyków, zabawą zabawkami i ganianiem w szelkach przyszła pora na spanie. Do 10 rano nie mogłam go ruszyć z posłania. Znaczy się, dzień się udał!

A Wy jakoś specjalnie spędzacie Ten dzień? Ile latek już mają Wasi Przyjaciele? Kiedy mają urodziny?


pzdr
Ola&Nitro

P.S. Polecam polubienie naszego profilu na fb. Będziecie na bieżąco, a i parę ciekawych rzeczy się dowiecie :)

Komentarze

  1. Wszystkiego najlepszego!!
    Emet w listopadzie skończy umownie 3 latka. Też mam czasami takie przemyślenia jak Ty..ten czas tak strasznie szybko leci.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na pewno specjalnie będę obchodzić dzień Harry'ego, co prawda pierwsze urodzinki ma za pół roku, ale na Boże Narodzenie na pewno będzie zakupowy szał dla psa :)
    Ależ się zajada tą nogą! Aż miło patrzeć.

    Pozdrawiamy, Maria i Harry
    dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grudzień i psie zakupy :) To jest nowe oblicze Bożego Narodzenia. Z pewnością Ci się spodoba!

      pzdr

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla szanownego solenizanta.

    Prawdę mówiąc, cieszę się, że poruszyłaś w notce tę smutną tematykę - to ważne, chociaż trudne sprawy. Przyznam, że jak na razie mój pies jest na tyle młody, że tylko marzę o tym, aby wydoroślał i zmienił się w dostojną damę, ale mam też świadomość, że kiedyś z tej dostojnej damy przemieni się w schorowaną staruszkę. I będę ją wtedy kochać tak samo, jeżeli nie bardziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy za życzenia urodzinowe :)

      Nitro już jest dostojny Młodzieńcem, ale na szczęście ma czasem swoje zachowania, które przejawiał jako szczeniak :) Mam nadzieję, że tak zostanie już do końca!
      Psiaki mają to do siebie, że z dnia na dzień kochamy je jeszcze bardziej :)

      pzdr

      Usuń
  4. Sto lat! :))
    No niestety, czas pędzi jak szalony, i nim się obejrzymy z małego szczeniaczka robi się dorosły pies... To jest największa wada zwierząt-za szybko się starzeją.
    Mój to jeszcze dziecko, roczek ma, mam nadzieję, że jeszcze długo ze mną pobędzie. Nie wyobrażam sobie życia bez niego..
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Właśnie to jest najgorsze. Psy nie powinny się tak szybko starzeć! Dlatego też powinniśmy się cieszyć każda chwilą z naszymi pupilami :)

      pzdr

      Usuń
  5. Moja sunia ma dopiero rok, ale ja również zastanwaiam się czy będzie mi dane spędzić z nią kolejny? Bardzo się tego boję, moja poprzednia sczka zmarła 2 dni po skończeniu dwóch lat. Teraz chucham i dmucham na Fionę i jej bezpieczeństwo, ale czy to takie złe?

    H&F

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie można też przesadzać z ochroną. Myślę jednak, że każdy się boi o swojego psa bez względu na to co przeszedł wcześniej :)

      pzdr

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pod Lupą: Kostki czy lizawka? A co wybierze Twój Pies?

Po długiej przerwie wracamy do Was z recenzją nie jednego, a wyjątkowo dwóch otrzymanych do przetestowania produktów!  Dzięki uprzejmości sklepu fera.pl tym razem pod lupę wzięliśmy lizawkę dla psa oraz kostki- smakołyki. Obydwa artykuły firmy Trixie. 

Jak bez psów?!

Jak R. powiedział, że powinniśmy spędzić weekend sami to się zdziwiłam. Większość czasu spędzamy sami, więc nie będzie różnicy. Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam... Sami oznaczało bez psów. "Ale jak to bez psów!?"

Pod lupą: karma od Mills Farm

Jestem sceptycznie nastawiona do pomysłu karmienia psa suchym. Po otrzymaniu propozycji na przetestowanie worka karmy biłam się z myślami. Zdecydować się? Który pies miałby testować? Ostatecznie podjęłam decyzję i już dziś możecie przeczytać naszą recenzję karmy Adult od Mills Farm.