Przejdź do głównej zawartości

Jak uszczęśliwić psa?

 "Stoję w pokoju, on siedzi przede mną. Te brązowe oczy, teraz takie skupione, wpatrzone we mnie. Czuję tą napiętą atmosferę, pełna oczekiwania i niecierpliwości. Słychać tylko jak ogonem zamiata podłogę. Potrafi tak długo, to ja przeważnie nie wytrzymuję. To jest dziwne, że on wie. On zawsze wie! "

Każdy z właścicieli lubi uszczęśliwiać swojego psa. Przeważnie jest to jakiś smakołyk, długi spacer czy....  nowa zabawka :) To jest to co je kręci! Piłki, szarpaki, sznurki, dyski, kółka, pluszaki, gryzaki. Tak wiele! W sklepach jest ich od wyboru do koloru. Tylko brać i kupować! Ze wstydem muszę się przyznać, że w zoologicznym potrafię spędzać godziny wybierając coraz to nowe rzeczy dla psa. Im więcej i różnorodniej tym lepiej, prawda? Zawsze jak coś zwróci moją uwagę to patrzę przede wszystkim na to jak bardzo może się to spodobać Nitrowi. Uwielbiam potem wracać do domu i obserwować jego reakcje. Za tą radość w jego oczach mogłabym wręcz zabić. Czasem się nawet zastanawiam czy to nie sprawia mi więcej frajdy niż jemu? Na to chyba nigdy nie uzyskam odpowiedzi, a póki co cieszymy się nowym nabytkiem :)





A JAK USZCZĘŚLIWIĆ WŁAŚCICIELA?

W sobotę obchodziłam swoje kolejne urodziny, prezent jednak dostałam dzisiaj. Powiem Wam, że warto było czekać :) Od razu powiesiłam go na ścianie! 




Polubiłeś Nitra? Zostaw komentarz i polub nasze konto :)

O&N

Komentarze

  1. Zoologiczny najlepszym miejscem dla właściciela psa ;D

    W takim razie, trochę spóźnione zyczenia urodziowe! Wszystkiego najleszego :) Śliczny prezent dostałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo :) nie ukrywam, ze Bartek trafil w dziesiatke z tymi zdjeciami :)

      Nie potrafie sobie wyobrazic jak moglabym teraz funkcjonowac bez zoologicznego :p

      Pzdr :)

      Usuń
  2. Ach, w zoologicznym takie super rzeczy przecież są! ;D

    Nie ma za co :) Naprawdę super prezent!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pod Lupą: Kostki czy lizawka? A co wybierze Twój Pies?

Po długiej przerwie wracamy do Was z recenzją nie jednego, a wyjątkowo dwóch otrzymanych do przetestowania produktów!  Dzięki uprzejmości sklepu fera.pl tym razem pod lupę wzięliśmy lizawkę dla psa oraz kostki- smakołyki. Obydwa artykuły firmy Trixie. 

Jak bez psów?!

Jak R. powiedział, że powinniśmy spędzić weekend sami to się zdziwiłam. Większość czasu spędzamy sami, więc nie będzie różnicy. Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam... Sami oznaczało bez psów. "Ale jak to bez psów!?"

Pod lupą: karma od Mills Farm

Jestem sceptycznie nastawiona do pomysłu karmienia psa suchym. Po otrzymaniu propozycji na przetestowanie worka karmy biłam się z myślami. Zdecydować się? Który pies miałby testować? Ostatecznie podjęłam decyzję i już dziś możecie przeczytać naszą recenzję karmy Adult od Mills Farm.