Przejdź do głównej zawartości

Wyznaczamy cele

Jesteśmy ludźmi i w naturze mamy żeby do czegoś dążyć. Wyznaczamy sobie cele czy tego chcemy czy nie. Może być to cokolwiek: nie wylegiwanie się w łóżku z rana, schudnięcie paru kilo czy może przeczytanie książki do końca. Oczywiście spełnianie ich samemu, zwłaszcza tych długoterminowych jest ciężkie. Potrzebna jest rywalizacja, która podtrzymuje motywację, zauważanie nawet najmniejszych efektów, a do tego wszystkiego chęci!
Wiadomo, że w dwójkę zawsze raźniej, więc może by tak obrać jakiś cel ze swoim czworonogiem?


Od czasu do czasu siadam i robię listę komend, które Nitro umie i dopisuję do tej listy te, których chcę żeby się nauczył. Dziś znowu to zrobiłam. Potem jednak zastanowiłam się nad tym i zadałam sobie pytanie: po co w ogóle to robię, co chcę przez to osiągnąć? Zaraz potem zabłysła mi w głowie wspaniała myśl: mogę wykorzystać to co Nitro już umie! Wkrótce potem siedząc przed komputerem szukałam regulaminu na psa towarzyszącego 1. Postanowiłam- to jest mój cel, nasz cel. Potem poszukałam dat egzaminów, żeby wiedzieć do kiedy psa i siebie przygotować. I wyszło- wrzesień. Oczywiście wybrałam również termin zapasowy, ale wolę o nim zapomnieć i  tak dziewiątego miesiąca tego roku zdać pt1 z moim czworonożnym przyjacielem. Trzymajcie kciuki od dziś, przydadzą się! :)

Wy macie jakieś cele? Robiliście już pt1? Zastanawialiście się co chcielibyście osiągnąć ze swoim psem?

pzdr
Ola&Nitro

Komentarze

  1. Również planuję PT, jednak już w lipcu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super!:) daj znac jak poszlo. Trzymam kciuki na zapas ;)

      Usuń
  2. Super cel! Motywacja jest najważniejsza :)
    Ja z Zaciem na razie ćwiczę komendy podstawowe, kilka sztuczek i przede wszystkim fundamenty obedience, później się pomyśli co dalej. :) Jest z nami dwa miesiące więc nie wymagam od niego nie wiadomo czego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny cel! Żeby tylko się zrealizował! :))
    Już wam życzymy powodzenia!
    Wiktoria&Fado

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pod Lupą: Kostki czy lizawka? A co wybierze Twój Pies?

Po długiej przerwie wracamy do Was z recenzją nie jednego, a wyjątkowo dwóch otrzymanych do przetestowania produktów!  Dzięki uprzejmości sklepu fera.pl tym razem pod lupę wzięliśmy lizawkę dla psa oraz kostki- smakołyki. Obydwa artykuły firmy Trixie. 

Jak bez psów?!

Jak R. powiedział, że powinniśmy spędzić weekend sami to się zdziwiłam. Większość czasu spędzamy sami, więc nie będzie różnicy. Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam... Sami oznaczało bez psów. "Ale jak to bez psów!?"

Pod lupą: karma od Mills Farm

Jestem sceptycznie nastawiona do pomysłu karmienia psa suchym. Po otrzymaniu propozycji na przetestowanie worka karmy biłam się z myślami. Zdecydować się? Który pies miałby testować? Ostatecznie podjęłam decyzję i już dziś możecie przeczytać naszą recenzję karmy Adult od Mills Farm.