Przejdź do głównej zawartości

Coś nowego z czegoś starego

Piłka tenisowa
Taką starą, znudzoną zabawkę,  można szybko zamienić w coś interesującego. Zużyte, zalegające w koszyku piłki biorę i kombinuję co można z nich zrobić. Oto moje pomysły na ten przedmiot.


Podaję dwa pomysły na stworzenie nowej, interesującej zabawki dla psa :)




  1.      Piłka jako Kong

    Potrzebujesz piłkę i nóż.

    Piłkę bierzesz w rękę i wycinasz w niej otwór nożem (lub nożyczkami). Taką zabawkę napełniasz karmą, smakołykami, czym tylko masz ochotę i dajesz psu. Z pewnością mu się spodoba!


  2.     Na sznurku

Potrzebujesz: piłkę, nóż, sznurek (ewentualnie sznurówkę).
W piłce robisz dwa otwory i przeciągasz przez nie sznurek. Ja użyłam dość grubej sznurówki, więc pomogłam sobie długą igłą. Na koniec, gdy przez piłkę przechodził sznurek, zawiązałam oba jego końce i dałam psu do zabawy.



Oto rezultat!
    




A Wy macie jakieś pomysły na odświeżanie przedmiotów? Może macie jakieś rzeczy dla psa własnej roboty?

pzdr
O&N

Komentarze

  1. Z piłek tenisowych u nas się korzysta jednie jako zwykła piłka do rzucania i aportowania przez psa, albo dorabiam sznurek i się szarpiemy. Taki tenisowy KONG u nas by nie przeszedł, zdecydownie szkoda piłeczki, a KONG jak na laba byłby zdecydowanie za mały, no i szkoda moich rąk przy robieniu dziury ;p


    Pozdrawiamy Wiktoria&Fado
    Zapraszamy do nas: http://fado-labrador-retriever-biszkoptowy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My też używamy tych piłek jako zwykłych. Jednak po pewnym czasie nudzą mi się one, więc je przerabiam dodając sznurek czy sznurówkę :)

      pzdr
      O&N

      Usuń
  2. Też chcę przerobić tak nasze piłki tenisowe :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super! Mam nadzieję, że Emetowi się spodoba! :)

      Usuń
  3. My mamy tylko dwie "tenisówki", ale mamy też wyrzutnię, więc raczej ich nie przerobię, tylko poczekam aż Boniakowa je wykończy na spacerze (z pomocą psich znajomych). Przerabiam za to szaliki na szarpaki ;-) Koszt polarowego szalika w lumpeksie to ok. 1 zł (na wagę ;-), 15 minut pracy, a jest to zdecydowanie ulubiona zabawka Bony :-)
    Pozdrawiamy, Asia i Bona
    http://piesoswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szarpaki przerabiałam czapki polarowe :P Piłek tenisowych mam pod dostatkiem, bo na osiedlu mamy korty. W życiu kupiłam tylko jedną taką piłkę, resztę mam od ludzi trenujących tenisa :) Zawsze jednak zostawiam 2-3 sztuki nieprzerobione w żaden sposób.
      Muszę się przejść i popatrzeć za tymi szalikami :)

      pzdr
      O&N

      Usuń
  4. Fiona uwielbia tego rodzaju piłki najbardziej, jednak na taki pomysł jeszcze niewpadłam. Najgorsze jest to, że nasze piłki po okresie dużej aktywności nie nadają się już do niczego innego jak do wyrzucenia. Nowej piłki bym tak nie potraktowała, ponieważ jest to najlepsza zabawka świata (według Fiony).

    H&F
    http://jaimojaspanielka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy pomysł, sama bym na to nie wpadła. Przerobię tak stare piłeczki tenisowe dla Harry'ego :)
    Pozdrawiamy, Maria i Harry.
    Zapraszamy do nas: dziennik-mojego-labka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Luna niestety nie przepada za piłkami tenisowymi, a ich wpływ na psie zęby też mnie za bardzo nie przekonuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. Moj kreatywny pies sam chętnie przerabia swoje piłki i inne zabawki... If You know what I mean ;)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pod Lupą: Kostki czy lizawka? A co wybierze Twój Pies?

Po długiej przerwie wracamy do Was z recenzją nie jednego, a wyjątkowo dwóch otrzymanych do przetestowania produktów!  Dzięki uprzejmości sklepu fera.pl tym razem pod lupę wzięliśmy lizawkę dla psa oraz kostki- smakołyki. Obydwa artykuły firmy Trixie. 

Jak bez psów?!

Jak R. powiedział, że powinniśmy spędzić weekend sami to się zdziwiłam. Większość czasu spędzamy sami, więc nie będzie różnicy. Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam... Sami oznaczało bez psów. "Ale jak to bez psów!?"

Pod lupą: karma od Mills Farm

Jestem sceptycznie nastawiona do pomysłu karmienia psa suchym. Po otrzymaniu propozycji na przetestowanie worka karmy biłam się z myślami. Zdecydować się? Który pies miałby testować? Ostatecznie podjęłam decyzję i już dziś możecie przeczytać naszą recenzję karmy Adult od Mills Farm.