Przejdź do głównej zawartości

Odkrywanie świata ciąg dalszy!

Po świętach czas się zebrać w sobie i zrobić coś pozytywnego, coś nowego, czas poznać świat wraz z Nitrem!

Przez wrocławskie mosty, przez deszcz i słońce ku Parkowi Szczytnickiemu. W tej przygodzie towarzyszyła nam moja mama, bo w grupie zawsze raźniej ;)


Nitro, jak każdy inny pies, lubi poznawać świat. Dwa tygodnie temu postanowiłam wybrać się do Parku Szczytnickiego. Z powodu kiepskiej pogody wycieczka nie doszła wtedy do skutku. Dziś jednak deszcz z nieba nas nie powstrzymał. Z parasolką w plecaku wyruszyliśmy na podbój wrocławskich terenów. Ba! Udało mi się nawet wyciągnąć mamę ;)
Trasa była dość długa, ale to nas nie powstrzymało!


Po dwóch godzinkach znaleźliśmy się w parku. Staraliśmy się iść wzdłuż Odry, jednak ciężko było to zrobić ze względu na trwające budowy na wałach. Zrobiliśmy przystanek na Wyspie Słodowej. Jak się później okazało nie można tam wyprowadzać psów, ale woreczki na psie kupy już można znaleźć na wyspie. Polska to kraj, który mnie czasem zaskakuje. Zdjęcie ze Słodowej: 


Dalsza droga obyła się bez przystanków po zielonych terenach. Parę piesków spotkaliśmy, jednak większość nie było przyjaźnie nastawiona. W parku zaś dużo ludzi nie było, za to dużo zieleni! Cieszę się, że się tam wybraliśmy. Magnolie jeszcze kwitły, a kwiaty azali zaczynały rozkwitać. Było malowniczo!





Wróciliśmy do domu tramwajem. Nitro o dziwo zasnął jak wracaliśmy, ale za to w domu... chciał się bawić. Czasem się zastanawiam czy jego imię nie powinno brzmieć Nitrogliceryna. 


Dziękuję za każdy komentarz i każdą obserwację. To motywuje do działania i sprawia, że aż chce się pisać!

Pozdrawiamy!
O&N

Komentarze

  1. Tez nie lubie spacerowac sama. My mamy jeszcze wolne! :) Pozdrawiamy, Wiktoria i Dexter<3
    dexter-labrador.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na dłuższe trasy lubię zabierać kogoś ze sobą, zawsze raźniej i jest się do kogo odezwać, bo jak mówię do psa, to różnie bywa :p

      Ola&Nitro

      Usuń
  2. Fotorelacja jest świetna! :) W pierwszą stronę jakoś się idzie, jakby się miało wracać kolejne dwie godziny przez miasto, to mogłoby już być nieprzyjemnie na końcówce :D
    Popieram takie spacery, to samo zdrowie! No i w wyborowym towarzystwie. :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Wracać kolejne dwie godziny przez miasto? Nie mam mowy! Poczułam taką ulgę jak wsiadłam do tramwaju. W sumie to nie ja, moje stopy ;)

      pzdr
      Ola&Nitro

      Usuń
  3. No fajnie fajnie :D
    Ja już wolę sama niż z mamą XD Ale słuchawki w uszach to koniecznie wtedy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pod Lupą: Kostki czy lizawka? A co wybierze Twój Pies?

Po długiej przerwie wracamy do Was z recenzją nie jednego, a wyjątkowo dwóch otrzymanych do przetestowania produktów!  Dzięki uprzejmości sklepu fera.pl tym razem pod lupę wzięliśmy lizawkę dla psa oraz kostki- smakołyki. Obydwa artykuły firmy Trixie. 

Jak bez psów?!

Jak R. powiedział, że powinniśmy spędzić weekend sami to się zdziwiłam. Większość czasu spędzamy sami, więc nie będzie różnicy. Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam... Sami oznaczało bez psów. "Ale jak to bez psów!?"

Pod lupą: karma od Mills Farm

Jestem sceptycznie nastawiona do pomysłu karmienia psa suchym. Po otrzymaniu propozycji na przetestowanie worka karmy biłam się z myślami. Zdecydować się? Który pies miałby testować? Ostatecznie podjęłam decyzję i już dziś możecie przeczytać naszą recenzję karmy Adult od Mills Farm.