Przejdź do głównej zawartości

Jak tu się nie cieszyć?

Weszłam na stronę, zobaczyłam artykuł. Pomyślałam, co tam, spróbuję!


W marcu tego roku założyłam konto na stronie psy.pl (Profil). W marcu zobaczyłam artykuł o konkursie fotograficznym. Chodziło w nim o to żeby przesłać zdjęcie, które miało nosić temat "Tak, słucham". Pomyślałam sobie wtedy, co mi szkodzi, wyślę. Jednak zapomniałam o tym. Dopiero 13 kwietnia, dzień przed końce wysyłania zdjęć, zebrałam się w sobie i wybrałam fotkę. Nie uwierzycie jakie było moje zdziwienie kiedy zobaczyłam, że zdjęcie Nitro jest jednym z wybranych. Ucieszyłam się jak głupia. Zawsze jest miło, kiedy ktoś doceni Twojego psa, prawda?
Więcej możecie przeczytać tutaj.

Wy bierzecie udział w takich konkursach? A może macie profil na jakiejś psiej stronce?

pzdr
Ola&Nitro

Komentarze

  1. Oo, no to brawo :) Gratulacje.
    Ja nie biorę, nie mam talentu do robienia zdjęć a Majk nie ma do pozowania xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kazde zdjecie na ktorym jest pies jest urocze bo kazdy pies jest uroczy :)

      Dziekujemy i pzdr
      Ola&Nitro

      Usuń
  2. No to gratulacje :D
    Ja też zgłosiłam się do konkursu fotograficznego i mam nadzieję, że coś wygram :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekujemy i trzymamy kciuki. Daj znac jak Ci poszlo:)

      Usuń
  3. Gratulujemy serdecznie! Ja też wysyłałam zdjęcia na konkursy fotograficzne, ale póki co nie zostałam doceniona w takim. :D Może kiedyś. :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rezygnuj i wysyłaj dalej. Na stówę Cię docenią!

      Usuń
    2. Może kiedyś :D Sama wiem, że szczególnie uzdolnienia w pstrykaniu zdjęć nie jestem :)

      Usuń
  4. no to gratulujemy! :) my niestety jeszcze nigdy nie wygralismy konkursu kiedy ktos wybiera zdjecia sam,jedynie co to na lajki...
    pozdrawiamy,wiktoria i dexter! :)
    dexter-labrador.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na lajki to też dobrze, prawda? Nie zawsze jest się w stanie trafić w gust komisji. Ważne, że osoby z zewnątrz doceniają Twoje fotografie :)

      Usuń
  5. super!
    ps. tez jestem z wroclawia:P

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pod Lupą: Kostki czy lizawka? A co wybierze Twój Pies?

Po długiej przerwie wracamy do Was z recenzją nie jednego, a wyjątkowo dwóch otrzymanych do przetestowania produktów!  Dzięki uprzejmości sklepu fera.pl tym razem pod lupę wzięliśmy lizawkę dla psa oraz kostki- smakołyki. Obydwa artykuły firmy Trixie. 

Jak bez psów?!

Jak R. powiedział, że powinniśmy spędzić weekend sami to się zdziwiłam. Większość czasu spędzamy sami, więc nie będzie różnicy. Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam... Sami oznaczało bez psów. "Ale jak to bez psów!?"

Pod lupą: karma od Mills Farm

Jestem sceptycznie nastawiona do pomysłu karmienia psa suchym. Po otrzymaniu propozycji na przetestowanie worka karmy biłam się z myślami. Zdecydować się? Który pies miałby testować? Ostatecznie podjęłam decyzję i już dziś możecie przeczytać naszą recenzję karmy Adult od Mills Farm.