Przejdź do głównej zawartości

Aktywna niedziela

Obudziły mnie promienie słońca, tak mi się przynajmniej wydawało... Nitro siedział przy łóżku i patrzył się na mnie tymi swoimi brązowymi oczami. Już czas wyjść na spacer. Jednak nie byle jaki spacer. W środę już postanowiłam, że dziś pójdziemy na rolki. Podzieliłam się pomysłem z Bartkiem i tak wybraliśmy się o 10 rano na małą przejażdżkę. Po wszystkim doszłam do jednego wniosku... to cud, że moje cztery litery nie zaliczyły kontaktu z ziemią. Kiepski ze mnie rolkarz ;)


Wybraliśmy się na Kozanów ścieżką rowerową, ponieważ ta jako jedyna była wyasfaltowana i dostępna. Po tej kostce jak się jedzie na rolkach to jest to nie przyjemne uczucie w stopach... zdecydowanie za tym nie przepadam. Pierwszy raz w sumie byłam z Nitro na rolkach, jakoś nie zrobiły na nim one wrażenia. Już wcześniej je widział co prawda, ale nie jeździłam na nich w jego obecności. Przyjął sytuację jako coś oczywistego, więc nie miałam problemów. Jak się rozpędziłam to czekałam, aż wybiegnie przede mnie i mnie zacznie ciągnąć. To był moment kiedy mogłam odetchnąć, a pies miał frajdę. Raz jak się wciągnął to jechałam tak szybko, że przed światłami tak wpadłam na słup, że teraz mam siniaka na nodze. A Nitro co...? Zatrzymał się grzecznie, usiadł i spojrzał na mnie wzrokiem mówiącym żebym się nie wygłupiała i uspokoiła. Czasem mam wrażenie, że on więcej rozumie niż ja myślę. W każdym razie z nim jakoś poszło.
Co się tyczy Reagana tak był zajarany rolkami, że jak opadał z sił to jechałam przed nimi, wtedy Regulec przyspieszał i można było jechać w normalnym tempie ;) Oczy mu się tak wielkie zrobiły jak zobaczył rolki, dobre to było :) Rower miał obeznany, bo Bartek z nim jeździ wiosną, więc bez sensacji.
W sumie zrobiliśmy osiem kilometrów trasą asfaltową. Były miejsca gdzie pieski ganiały bez smyczy, bo było daleko od drogi. Psy wróciły to położyły się spać, ja poszłam w ich ślady ;)

A Wy co robiliście w niedziele? :)




przepraszam za brak ostrości
Miała być niespodzianka, więc proszę :)
Założyłam profil PIES NITRO na facebook'u ! Lajkujcie, kometujcie, dajcie znać, że jesteście! 

Pozdrawiam O&N


Komentarze

  1. No to fajnie, aktywny dzień był :)
    Widać, że szczęśliwe psiaki :D
    Pozdrawiamy! :*
    http://majkowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Pod Lupą: Kostki czy lizawka? A co wybierze Twój Pies?

Po długiej przerwie wracamy do Was z recenzją nie jednego, a wyjątkowo dwóch otrzymanych do przetestowania produktów!  Dzięki uprzejmości sklepu fera.pl tym razem pod lupę wzięliśmy lizawkę dla psa oraz kostki- smakołyki. Obydwa artykuły firmy Trixie. 

Jak bez psów?!

Jak R. powiedział, że powinniśmy spędzić weekend sami to się zdziwiłam. Większość czasu spędzamy sami, więc nie będzie różnicy. Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam... Sami oznaczało bez psów. "Ale jak to bez psów!?"

Pod lupą: karma od Mills Farm

Jestem sceptycznie nastawiona do pomysłu karmienia psa suchym. Po otrzymaniu propozycji na przetestowanie worka karmy biłam się z myślami. Zdecydować się? Który pies miałby testować? Ostatecznie podjęłam decyzję i już dziś możecie przeczytać naszą recenzję karmy Adult od Mills Farm.