środa, 19 lutego 2014

Witam :)

Każdy pies jest inny, wiadomo. Na jakiego trafisz, tego do końca nigdy nie wiesz, bo to od Ciebie zależy na jakiego towarzysza go wychowasz. W momencie kiedy decydujesz się na psa musisz mieć świadomość tego, że opieka nad tym stworzeniem wiąże się z dużą odpowiedzialnością i jeszcze większą radością jaką bez niej miał.

Nitroprusydka sodu, w skrócie Nitra, poznałam w grudniu 2011 roku gdy miał 3 miesiące. Od razu zwrócił moją uwagę. Siedział w klatce z opuszczonym łepkiem i patrzył tymi swoimi pięknymi, dużymi oczami. Wiedziałam od razu, że to jego chcę zaadoptować. Tamtego dnia Nitro stał się członkiem naszej rodziny.

Nitro 3 miesiące.
Dzisiaj już ma dwa lata i cały czas sprawia mi wiele radości.
Nitro lato 2013.

Blog stworzyłam żeby dzielić się wspólnymi przygodami oraz wymieniać wspólne opinie na temat czworonogów. Czekajcie na dalsze wpisy, może coś was zainteresuje i zastaniecie z nami na dłużej?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz