Przejdź do głównej zawartości

Witam :)

Każdy pies jest inny, wiadomo. Na jakiego trafisz, tego do końca nigdy nie wiesz, bo to od Ciebie zależy na jakiego towarzysza go wychowasz. W momencie kiedy decydujesz się na psa musisz mieć świadomość tego, że opieka nad tym stworzeniem wiąże się z dużą odpowiedzialnością i jeszcze większą radością jaką bez niej miał.

Nitroprusydka sodu, w skrócie Nitra, poznałam w grudniu 2011 roku gdy miał 3 miesiące. Od razu zwrócił moją uwagę. Siedział w klatce z opuszczonym łepkiem i patrzył tymi swoimi pięknymi, dużymi oczami. Wiedziałam od razu, że to jego chcę zaadoptować. Tamtego dnia Nitro stał się członkiem naszej rodziny.

Nitro 3 miesiące.
Dzisiaj już ma dwa lata i cały czas sprawia mi wiele radości.
Nitro lato 2013.

Blog stworzyłam żeby dzielić się wspólnymi przygodami oraz wymieniać wspólne opinie na temat czworonogów. Czekajcie na dalsze wpisy, może coś was zainteresuje i zastaniecie z nami na dłużej?



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Pod Lupą: Kostki czy lizawka? A co wybierze Twój Pies?

Po długiej przerwie wracamy do Was z recenzją nie jednego, a wyjątkowo dwóch otrzymanych do przetestowania produktów!  Dzięki uprzejmości sklepu fera.pl tym razem pod lupę wzięliśmy lizawkę dla psa oraz kostki- smakołyki. Obydwa artykuły firmy Trixie. 

Jak bez psów?!

Jak R. powiedział, że powinniśmy spędzić weekend sami to się zdziwiłam. Większość czasu spędzamy sami, więc nie będzie różnicy. Nawet nie wiecie jak bardzo się myliłam... Sami oznaczało bez psów. "Ale jak to bez psów!?"

Pod lupą: karma od Mills Farm

Jestem sceptycznie nastawiona do pomysłu karmienia psa suchym. Po otrzymaniu propozycji na przetestowanie worka karmy biłam się z myślami. Zdecydować się? Który pies miałby testować? Ostatecznie podjęłam decyzję i już dziś możecie przeczytać naszą recenzję karmy Adult od Mills Farm.